Kövesd Facebookon vagy Viberen a csomagod! – Új szolgáltatást vezetett be a Trans-o-flex

Új szolgáltatást indított, Magyarországon elsőként, a Trans-o-flex (TOF) csomagszállító vállalat. Március elsejétől bárki könnyedén követheti a Facebook Messenger vagy a Viber alkalmazások segítségével a feladott vagy érkező csomag állapotát. Szükség esetén, pedig könnyen módosíthatja a megadott szállítási adatokat.

„Március 1-jén elindítottuk legújabb szolgáltatásunkat, a csomagszállítást segítő chatbot rendszert, ami a jelenlegi trendeknek megfelelően, gyors és egyszerű ügyintézést kínál ügyfeleinknek.”- nyilatkozta Pesztericz Péter, a Trans-o-flex ügyvezető igazgatója.
A Trans-o-flex, Magyarország első olyan csomagszállító vállalata, amely a felhasználói igényeket és piaci trendeket felismerve, chatbot rendszer alkalmazásával könnyíti meg ügyfelei ügyintézését. A chatbot a Facebook Messenger-en, Viber –en és a vállalat honlapján keresztül érhető el.

Az ügyfeleknek a Facebook-on a Trans-o-flex oldalát kell megnyitnia, illetve a tof.hu-n is működik a szolgáltatás.  Egy csomagszám, e-mail cím vagy telefonszám megadásával az ügyfelek lekérhetik a csomaguk állapotára vonatkozó információkat. Az elérhetőségek megadását követően egy megerősítő e-mailt vagy sms-t kap az ügyfél, amelyen keresztül jogosultságot szerez a csomagadatok megnézésére. A chatboton keresztül információt kaphatunk a kiszállítás dátumáról, illetve ha már futárnál van a csomagunk, akkor a kiszállítási időablakot tudhatjuk meg és a futár elérhetőségeit. Továbbá a chat ablakon keresztül egy gombnyomással módosíthatja a kiszállítás idejét vagy a kézbesítés helyszínét. Mindemellett pedig, a chatbot alkalmas az általános ügyfélszolgálati kérdések megválaszolására is.

Ezzel megoldást nyújtva az ügyfélszolgálat szezonális terheltségére és az ügyfelek hosszas telefonos várakozására.

„ Nagy örömünkre szolgál, hogy cégünk lefejleszthette a Trans-o-flex számára az első csomagszolgálati chatbotot, ami a mai kor digitális megoldásait előtérbe helyezve nyújt gyors és egyszerű ügyintézést a csomagküldő vállalat ügyfeleinek.” – mondta Józsa Zoltán, az Extreme Net Project Managere.

Légy te az első hozzászóló

Válaszolj