Nissan JUKE: városi fotózási verseny

A Nissan JUKE 10. születésnapját ünnepelve, a márka szabad kezet adott tíz fényképésznek. A cél, olyan szemet gyönyörködtető fotósorozat készítése volt, mely bemutatja a JUKE egyedi kinézetét, ami továbbra is az elsődleges szempont a vásárlói döntés meghozatalakor.

A projekt egybeesett a JUKE Európa úttörő, városi crossovereként való bemutatásának tizedik évfordulójával, valamint a tízezredik második generációs egység leszállításával egy francia vásárló számára.

A kijelölt fotóművészek szabadon örökíthették meg a JUKE-ot városi környezetben vagy bármilyen más, általuk választott helyzetben és 13 személyre szabási lehetőség közül választhattak a karosszéria színétől kezdve, a kéttónusú festésen át az egyedi beltérig.

Megkötésektől mentesen teljesen szabad kezet kaptak, hogy fantáziájuk életre kelhessen. A fényképészek kreativitása az autó feltűnő személyiségét tükrözi építészet, divat, természet, sport és zene tematikájú beállításokban.

Koen MAES, a Nissan West Europe elnöke szerint: „Ezek a képek sok különböző, inspiratív beállításban születtek meg, abban viszont megegyeznek, hogy tökéletesen megragadják a Nissan JUKE egyedi személyiségét és kivitelét. Kivételes módja ez tíz évnyi siker és a JUKE két generációjának a megünneplésére. Szeretnék ezúton gratulálni a tehetséges fényképészeknek.

INDUSZTRIÁLIS KÖRNYEZET – Guillaume BEGUIN számára nem ismeretlen az ipari környezet. A fényre fókuszálva úgy döntött, hogy színeket használva összeolvasztja a NISSAN JUKE-ot és az indusztriális stílust.

www.beguinstudio.com

ZENEI KÖRNYEZET – Damien BOISSON BERCU számára megadatott, hogy többek között a zeneiparban is tevékenykedjen fotográfusként: Damien modellje a techno DJ Astrid Alouini volt.

www.instagram.com/dbbpictures

Olivier CARTON, egy sokoldalú fotós, aki szokatlan stílust választott a Nissan JUKE részleteinek városi beállításban történő bemutatására.

https://oliviercarton.zenfolio.com/

 

Clément CHOULOT autófotózásra specializálódott, így számára ez egy könnyű megbízás volt, tekintve, hogy számtalan magazinnal dolgozik együtt.


Nagyon élveztem ezt a feladatot! Első alkalommal kaptam teljesen szabad kezet egy projektben: ez az ideális szituáció egy fényképész számára. A ‘városi utca – városi autó’ gondolatot helytállónak találtam, rögtön tudtam, mit kell tennem, hova kell mennem. Minden rendben zajlott a csapatommal. Az autó gyönyörű, csodásak a vonalai a tintakék szín pedig szuper, mert gyönyörűen tükrözi vissza a fényt.

https://www.clementchoulot.com/

Albin DURAND szintén egy sokoldalú fotós. Sport, konyha, amit csak kívánni lehet, semmi sem kerüli el a figyelmét. A Nissan esetében az ételre és a sportra összpontosított.


 https://www.albindurand.co/

 

Antoine HUOT 24 évet töltött képszerkesztéssel és az elmúlt 11 évben kifejezetten építészetre specializálódott. Magától értetődő volt tehát, hogy az építészetet választotta a Nissan JUKE bemutatásához.

https://antoinehuot.com/

 

STREET-ART KÖRNYEZET – Nicolas Giquel fotóin a street art műveszeti irányzatot választotta, mely által természetesen örökítette meg a városi crossover bátor és jellegzetes kivitelét.

https://www.instagram.com/nico.giquel/?hl=fr

 

Dominique JACOVIDES emberek fotózására specializálódott és sztár szerepbe bújtatta a Nissan JUKE-ot.

* A fotók a helyi COVID-19 irányelvek betartásával készültek

 

Billie THOMASSIN szakterülete a divat és a luxus. Mivel különösen a kollázsokat szereti, minden adott volt ahhoz, hogy megvalósítsa, amit elképzelt.

http://www.billiethomassin.com/

 

DIZÁJN KÖRNYEZET – Thibaut VOISIN, aki építészeti és belsőépítészeti fotográfiában jártas leginkább fotóinak dizájn vetülete miatt került beválogatásra.  Helyszínnek egy autóparkolót választott, ami tökéletesen egyesíti a Nissan JUKE személyiségét és stílusát.


 

https://thibautvoisin.com/  A fotók a GaP architects és a UN1ON associates engedélyével készültek.

 

Az első Nissan JUKE bevezetése után 10 évvel a Nissan a megszokottól eltérő módon ünnepli a kompakt crossover sikerét, ami tökéletesen visszatükrözi az autó személyiségét.

Miután eladtak az első generációs modellből 1.4 millió darabot, 2019. novemberében bemutatták a dizájnjában, személyiségében és vezetési élményében is új második generációs JUKE-ot. A vásárlók elsősorban a dizájnt, majd a technológiát szeretik leginkább a Nissan JUKE-ban. Éppen ezért az autónak nemcsak a külső-belső dizájnja fejlődött sokat, hanem technológiai előrelépést is magáénak tudhat. Többek között például telefonról tudjuk nyitni-zárni.

A személyre szabást illetően pedig az N-Design változat 13-féle szín és beltér kombinációjával az eladások negyedét teszi ki.

Légy te az első hozzászóló

Válaszolj